Bekännelser

- Jag har rätt dåligt tålamod.
 
- Mina kändiscrusher är Niall Horan, Luke Hemmings och Felix Sandman. Hot boiiis :))
 
- Jag älskar, verkligen älskar pogramet Big Tips Texas på MTV!
 
- Jag kan nog verka ganska blyg och tyst men när man lär känna mig brakar helvetet loss, hahahahha! 
 
-Jag ska tillsammans med Frez hålla ett tal på vår konfiramtion, då dom frågade efter sångtalanger så sa jag att vi hade talang för att prata istället och sen slutade det med att vi ska hålla ett tal. Taggat till tusen, hihi :)
 
- Jag blir aldrig nöjd när det gäller mina betyg i skolan, blir liksom inte helt nöjd om jag får t.ex ett B på något prov för jag hade kunnat göra bättre liksom. Många blir dock irriterade och halvt sura på mig när jag gör så...
 
- Jag föredrar popcorn framför både godis och chips. Tål dock inte bio popcorn, är något ämne på dom som jag inte klarar men sån tur är funkar alla andra, yeey :))) 
 
 
// design gjord av ©isabellafelicia

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: