Midnight black & glitter

 
Då är naglarna gjorda för ikväll. Mörkt och glittrigt, de gillar jag. Vad ska ni hitta på ikväll btw? Jag ska hem till en kompis och äta trerätters middag, fira in tolvslaget (OFC) och bara ha allmänt roligt. Tror jag iaf, har inte så stor koll hehe. Ska strax äta lite lunch och sedan börja med smink och hår, älskar att fixa mig inför nyår! Smink, hår, fina kläder och glitter i massor typ. De e fancy de! Ett eller två avsnitt av TVD ska jag väl försöka klämma in också, obsession till 1000. Puss
 
Vet att mina händer är extremt oljiga på första bilden men hade precis sprayat på Quick Dry.
// design gjord av ©isabellafelicia

Kommentarer
Julia
2014-12-31 | 14:28:02 | http://jjuliees.blogg.se

Fin färg :)

Svar: Tack :D
Fanny Kvist



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: