Sunday aka Gameday


Känner mig lite halvt död, extremt trött efter att ha spelat hela dag och gått upp tidigt. Vi började inte så bra med i slutet spelade vi riktigt bra så vi sluta på en femte plats, ibland går det lite sämre men det var kul iaf oh det är de som räknas. Detta var också sista turneringen för i år och på tidag är det klubbmästerskap typ vilket också avslutar denna säsongen. Nu har jag precis tagit en lång dusch och bastat och sen ska jag försöka lägga mig ganska tidigt är somsagt ganska trött. 
 
Btw så är det tredje advent idag vilket betyder att det endast är 10 dagar kvar till jul och 14 till my B-day, yeeeey! Hörs imon, P&K
 
// design gjord av ©isabellafelicia

Kommentarer
Isabell Hedberg
2014-12-14 | 21:00:45 | http://isabellh.se/

Man ska aldrig ge upp! Alltid bra att avsluta som kungar! :D

Vad har du önskat dig då? ^^

Svar: Precis! :)
Lite allt möjligt men främst en ny säng, en kamera och pengar typ hehe :)
Fanny Kvist



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: