Cozy up

 
 
Fick gå hem från skolan idag, hade så grymt ont i halsen att jag dog. Hann iallfall med kemiprovet och tror de gick ganska bra så ja, gick somsagt hem efter tre lektioner. Vaknade i natt och hade ont men tänkte väl att de skulle bli bättre men nej, verkligen inte. Har ändå fort gjort ganska mycket hemma, engelska, idrott och matte. Kännde att jag inte ville hamna efter i matten så tog med den hem. Har även hunnit städa upp köket, göra pannkakor och kollat ett avsnitt av PH. Surt att jag missar träningen ikväll men så får de bli ibland men jag hoppas jag blir bättre så jag kan gå till skolan imon. Känner att vi behöver få klart So:n och de är så grymt tråkigt att vara hemma. Hoppas ni haft en bättre dag än jag, puss!
 
 
// design gjord av ©isabellafelicia

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: