tiondenovember

 
Idag var det somsagt volleyboll, även om det inte sluta så bra med volleybollen så var det iaf en kul variation från de vanliga lektionerna. Att klä ut sig hör ju nästan till som jag nämt så idag var jag Olaf från Frozen. Dock hade ganska många problem att se vad jag var.... Tycker mina amigos Frida och Frida hade bäst look av alla, minions från dumma mej. Hur sööta är dom inte???
 
Nu ska jag plugga engelska ord då jag har typ 50st till imorgon och samtidigt kolla på stjärnorna på slottet. Sen ska jag städa samtidigt som jag har på Paradise och sen blir det äntligen sängen, har saknat den sen stunden jag gick upp idag hahahaha. Pusssss & kram 
// design gjord av ©isabellafelicia

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: