Truths

 
- Tycker historia är väldigt spännande, speciellt i filmer och serier typ Vikings och Game Of Thrones. Tycker också om att besöka typ gamla slott mm, historia är också ett av mina bästa ämnen.
- Vill studera utomlands efter gymnasiet i Usa eller Australien.
- Tycker norska låter så härligt. 
- Vill innan jag dör varit med på Holi (tror den heter så??), den stora färgfesten i Indien, hur coolt?
- Vintern är min favorit årstid och våren är den jag gillar minst.
- Jag älskar att pyssla men vet aldrig vad jag ska göra så jag gör de väldigt sällan.
- Jag väljer mellan två linjer till gymasiet (ekonomi eller en samhäll) men har ingen anning jag ska ha som första.
- Blev innan väldigt lätt irriterad på människor men nu är de något bättre.
 - På tal om irriterande saker så finns de inget jobbigare än folk som går segt framför en, i hate it!
- Jobbar bättre om det är "stökigt" runt om mig istället för helt tyst, då slutar det bara med att jag sitter och pratar istället.
// design gjord av ©isabellafelicia

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: