Politik

 
Sitter och kollar på en partiledardebatt med anteckningsblock och penna i högsta hugg. Ska jag vara ärlig är dom rätt komiska, Göran Häggqvist sa precis: I socialdemokraternas häfte är de mer bilder på glada barn än förslag. Dom är faktiskt riktigt underhållande. Varför ägnar jag då tid år detta?? Jo som jag nämt innan ska jag debbattera för centern inför vårat skolval och de är på onsdag så tänkte att de kan vara bra att ha lite koll på dom andra. 
 
Jag har nästan bestämt mig för vilka jag ska rösta på i skolvalet, inom alliansen blir det iaf till 110 %. Tycker inte alls om de rödgrönas politik. Jag tycker faktiskt detta med valet och de olika partiernas politik är riktigt interessant. Vad tycker ni om politik, interessant eller riktigt tråkigt?? 
 
// design gjord av ©isabellafelicia

Kommentarer
Alvaa
2014-09-08 | 19:24:18 | http://alvakarlssons.blogg.se/

För att vara än riktig noob är det sjukt intressant xD "När jag ser på dig, Åkesson, tänker jag på ett flaskskepp. Hurfan hamnade du här?" åh älska debatter forever.

Svar: hahaha, precis!! :)
Fanny Kvist



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: