Dream Destination

 
Täkte dela med mig av mitt absolut största dröm resemål. För några år sedan var USA the one and only men som vissa av er kanske vet så fick jag min dröm sann och var där i ca 3 veckor 2013. Även om jag mer än gärna skulle åka tillbaka så har jag nu ett nytt dröm resemål jag skulle välja i första hand nämligen Dubai!
 
Dubai måste vara en av de coolaste städerna i världen, deras byggnader är extremt snygg gjorda och så annourlunda, de har ett undervattens hotell som sägs vara de bästa av alla och det har världens högsta byggnad. Tycker de säger en del om staden, sen kan vi bara ta en minut för shoppingen. Här finns världens största shoppingcentrum som har över 1200 butiker. Geez! Det är sånna extrema kontraster också, ena stunden kan man rida kameler eller sola på stranden och nästa stå i ett enorm galleria och åka skidor eller kolla på ett enormt akvarie. Vad mer kan män säga? Hit vill jag och hit ska jag, en dag. 
// design gjord av ©isabellafelicia

Kommentarer
Liborius
2015-01-12 | 17:55:29 | http://liborius.se

Vill jättegärna åka till Dubai!

Svar: Jaa, så coolt stället :)
Fanny Kvist



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: