Från och med nu

Den här dagen var jag lycklig, de var min födelsedag, jag spendera den med folk jag älskar och allt var bra. Det är såhär jag vill kunna känna varje dag...
 
Jag har bestämt mig att äntligen bli "the boss over my life", jag har låtit andra styra mitt liv för länge nu. Rädslan för att såra folk har gjort att jag låtit mig själv må sämre. Denna sommaren har jag insett att vad som än händer så har jag folk som bryr sig, vänner och en familj som aldrig kommer lämna mig.  Ja, jag kanske kommer att behöva uteslutan nån från mitt liv för att må riktigt bra men 70 % av alla människor ångrar inte deras förflutna, de ångrar att dom höll sig kvar vid vissa personer och så vill jag inte sluta. Jag vill kunna se tillbaka på mitt liv och tänka att jag inte ångrar ett skit och att de jag gjorde var det bästa att göra. Jag har lärt mig att jag måste sätta mig själv i första hand ibland för att kunna bli riktigt lycklig och den lyckan vill jag hitta igen, precis som när man var liten och de ända problem som fanns var att man inte fick den leksaken man ville ha eller vilken glass man skulle välja. Så lycklig vill jag vara och problem som finns idag ska vara som bortblåsta, den där riktiga lyckan ska jag hitta igen!
 
// design gjord av ©isabellafelicia

Kommentarer
Anonym
2014-07-29 | 18:34:39

Love you!! ❤❤❤

Frida
2014-07-29 | 18:34:54

Love you!! ❤❤❤

Svar: Bästa du <33
Fanny



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: