Week(end)

bilderna är lånade från teknisboras.se

Helt sjukt vad denna veckan har gått fort, är det bara jag som känner så eller? Jag har iaf fått hoppa över träningarna denna veckan då jag har fått världens hosta så förutom att ha varit i skolan har jag inte gjort mycket vettigt... Men i fredags var det iaf dags för poängjakten/aktivitetsdagen som vi har på min skola för alla oss 1:or. De går ut på att varje klass får en lista med uppdrag och ska springa runt i stan och göra så många som möjligt och efter det var de nollning så de var kul. Igår var jag i stan en sväng med Alva som kom hem över helgen och sen var jag även hos Lina en stund på kvällen. Idag stannar jag dock i sängen, pluggar och hänger framför tv:en, samt äter massa morötter då jag läste på nätet att de är bra för hostan (??) hahahha. Feeling that sunday mood, yaas. Hugs & kisses



// design gjord av ©isabellafelicia

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: