Black heels

 
Hittade dessa heelsen inne på Nelly outleten igår för endast 99 (!!) kronor. Har letat efter ett par ett tag nu så var super att hitta dom, snygga, enkla, passar till typ allt. Precis de jag letat efter! Ska ha dessa på vår avslutningsfest så går runt i dom här hemma nu så jag faktiskt kan gå i dom sen även om dom inte är så höga. Finns inget fulare än när tjejer staplar omkring på klack, ussh. 
 
---> Nu ska jag och Frida in till gymmet för ett bodypump pass, igår var det kondition och cardio walking och idag styrka. Säger ju det att jag börjar bli en riktigt liten hurtigbulle!
// design gjord av ©isabellafelicia

Kommentarer
Hemma Hos Felicia
2015-05-25 | 16:37:47 | http://feliciahblogg.webblogg.se/

så himla snygga, och vilket brakpris!! :D

Svar: Jaaa verkligen :D
Fanny Kvist



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: