24 Hours

 
Kom nyss hem från gbg efter en natt där. Åkte ner igår på förmiddagen till Mammi & Björn som redan var där, sen blev det shopping och en lunch på stan. Gick upp på hotellrummet en stund innan vi gick ner till stan igen för att äta middag med några familjevänner på Göteborgs wok, cozzzy. Sen var vi på hotellrummet och käkade godis framför tv:en. Vid 11 fick jag för mig att jag skulle bada (ser ni mitt brännsår jag fick på träningen i torsdags??!), så random men det var mysigt haha. Idag var det en nice hotellfrukost som vänta innan vi hoppa på bussen hem till Borås. En riktigt bra helg helt enkelt och imorgon är det första december (!!!), happines all the way! 
// design gjord av ©isabellafelicia

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: