Because I´m happy

 
Idag var det då gymnasiebesök, valde att besöka Bäckäng och Sven Erikssons gymnasiet (Teknis). Blev såå mycket säkrare på vad jag ska välja, nu måste jag bara komma in också. Känns bra, var så osäker och tankespridd innan. Allting har verkligen börjat klarna upp nu, inte bara gymnasiet utan så mycket mer. Känns såå, såå bra och är allmänt happy liksom. Ibland blir bara allt sådär bra ni vet, kärlek till de perioderna! 
 
Btw så fick jag superfin feedback på julklappstipset, blir sååå glad. Slog besöksrekod igår också vilket känns så kul. Thank you for that, love you all! Nu ska jag plugga NO, bläää för det. Skönt att jag inte ska gå en linje med mycket NO i gymnasiet då, sen blir det träning. Ha en bra kväll/eftermiddag, puss
 
// design gjord av ©isabellafelicia

Kommentarer
Amanda Johansson
2014-11-18 | 18:17:05 | http://amandaevajohansson.blogg.se/

Vilken fin bild ! Och vilket hår!! :)

Svar: Åhh tack, gör mig såå glad :D
Fanny Kvist

Thea
2014-11-18 | 19:31:49 | http://minafoton.blo.gg

Det är verkligen skönt när man bestämt sig för vilket gymnasium man ska gå :)
Kolla gärna in på min blogg med bilder på allt från hästar till kakor och resor :)

-
2014-11-20 | 18:28:32

Vilken linje ska du gå?:)

Svar: Hoppas på att jag kommer in på entreprenör annars ekonomi skulle jag tro :D
Fanny Kvist

MY VESTLUND '
2014-11-24 | 00:47:25 | http://WWW.MYVESTLUND.SE

finis!!!!

Svar: :)
Fanny Kvist



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: