En färgglad dröm

 
En Holi festival är något jag verkligen vill vara med om nån gång i framtiden. Står absolut på min bucket list (även om jag inte hunnit skriva upp det än hahaha). För er som inte vet vad Holi är så kan man säga att de är färgernas festival, man kastar upp ett slagt färgpulver och typ dansar runt i de, ahhaaha. Nej men tror ni förstår ganska bra av att se på bilderna. Den stora Holi festivalen (också den kändaste) finner vi i Inden men detta året har Holi festivalen också åkt ut på en världsturne och besökte lite olika länder. Liksom hur underbart verkar det inte att hoppa runt i ett stor färgmoln fullt av massa olika färger?? Värsta drömmen för mig som älskaratt typ hoppa runt i regn och konfetti med massa andra människor, lite som konserter faktiskt. Hahahaha låter rätt sjukt när jag förklarar men det är verkligen en grej jag vill göra i livet. Holi, the festival of colors see ya in the future! 
// design gjord av ©isabellafelicia

Kommentarer
KassandraPalma
2014-11-11 | 16:50:46 | http://kasssandra.blogg.se

ååh vilka härliga bilder!

Svar: Visst är dom, ser så underbart ut! :)
Fanny Kvist



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: