Hey little snowman

 
Nästa vecka är det dagt för den årliga volleybollturneringen i skolan, men denna är det också maskerad på plan och guess who I´m going to be?? Det mesta är faktiskt fixat men har lite kvar bl.a måste vit ansiktsfärg köpas men ska in till stan med några amigos imorgon så kan fixa det då. Kommer bli riktigt bra tror jag, varför jag nu valde att vara en snögubbe vet ingen men asså Olaf är riktigt cool så det blir bra förhoppningsvis. Är riktigt taggad faktiskt!
 
Nu ska jag snart åka till träningen och spela "riktig" volleyboll vilket också blir kul, har så mycekt energi idag så behöver göra mig av med lite. Om de är nån som har tips på hur man kan föreställa Olaf på bästa sätt får ni gärna dela med er även om jag ungefär vet hur jag ska ha det, pussssss
// design gjord av ©isabellafelicia

Kommentarer
ellinovadesign
2014-11-12 | 01:37:50 | http://ellinovadesign.blogg.se

Fin blogg!:)

Svar: Tack, det värmer :)
Fanny Kvist



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: