I think i need some sleep

 
Jag är så trött, har varit igång sen lite innan 7 imorse utan paus typ. Först skola, slöjd, spanska, No, matte och det jobbigaste idrottspasset vi haft (no joke). Direkt efter skolan skulle jag hem och dumpa av mina saker innan vi åkte till Frida för att hämtade hennes saker. Sen dirket till Konfirmandgruppen där vi är hjälpledare, efter det åkte vi direkt till våran egen ungdomsgrupp, det var iaf spa kväll typ så vi hade en massör där så gjorde vi ansiktsbehandlig med anisktsmask och satt även i fotbad. Riktigt mysigt!! När jag kom hem var mormor och morfar här då jag har namsdag idag och de ville bara säga ett litet grattis och lämna ett litet paket, soo cute! Efter det var jag tvungen att läsa igenom No:n och nu finally ska jag lägga mig. Även om jag behöver plugga mer så skiter jag i det idag, orkar verkligen inte. Så sängen next för min del. Hur har eran dag varit??
// design gjord av ©isabellafelicia

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: