Looking for Alaska

 
Beställde hem denna för några dagar sen och idag landade den här. Samma författare som The fault in our stars så ville läsa den och sen har jag hört att den ska vara väldigt bra. Valde att ha den på engelska då det inte stör mig och det är även bra att läsa på engelska. Sen tycker jag den tappar charmen lite när den heter Vart är Alaska?? Samma som att dom döpte det till Förr eller senare exploderar jag, like what? 
 
Nu spelas julmusik förfullt i huset, första gången i år för resten av familjen. Jag startade redan lite tidigare i veckan, sen ska vi äta lite gott och inte gör mycket mer av kvällen eftersom vi upp tidigt imorgon då det är gameday. Ha en trevlig kväll, puss och kram! 
// design gjord av ©isabellafelicia

Kommentarer
Viktoria Eriksson
2014-11-21 | 20:05:43 | http://vickons.blogg.se/

Åh, måste ta och läsa den!! :)

Svar: Ja, jag tror den är riktigt bra :D
Fanny Kvist

KassandraPalma
2014-11-22 | 00:25:34 | http://kasssandra.blogg.se

den verkar riktigt bra!

Svar: Ja förhoppningsvis är den det :)
Fanny Kvist



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: