Onsdagslistan, Fem saker som...

Upprör dig:
Folk som går sakta framför en. 
Folk som inte hjälper till i grupparbeten.
Att jag har No prov på fredag och har inte hunnit plugga. 
Att skolan börjar så tidigt, hur tänkte dom där???
Att det gått så dåligt de senaste träningarna, känns som jag inte kan spela volleyboll längre...
 
 
Gör dig glad: 
Mina underbara vänner! 
Alla söta kommentarer jag fått de senste.
Att jag får jullov om 30 dagar och det är jul om 35!!!
Jag fyller år om 39 dagar, WOOOHOOO!!!
Att vi har biljetter till One Directions konsert på Ullevi <333
 
Du älskar: 
Mina vänner, min familj och släkt.
Att lägga sig i en nybäddad säng. 
Att köpa ny kläder.
Att resa och se nya platser.
Bonaqua. 
 
 
Låtar som du drogar:
One Direction - ready to run
Ed Sheeran - Photograph 
The Script - Superheros
One Direction - Steal my girl 
Katy Perry - This is how we do 
 
Du har gjort i dag:
Vaknat.
Ätit frukost.
Borstat tänderna. 
Pratat med mamma. 
Nyst typ 5 gånger.
 
Händer i helgen: 
Volleyboll.
Sova. 
Äta. 
Plugga. 
Ta det lung och inte göra någonting. 
 
// design gjord av ©isabellafelicia

Kommentarer
Jessika
2014-11-19 | 14:46:58 | http://xjessie.webblogg.se

Sv: Ja, albumet är asbra :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: