Palm Tree

 
Asashgesfefhrhg, typ så jag känner. På riktigt hur snygga är inte dessa skorna?!? Vill typ lägga mig och gråta, så snygga är dom! Okej, nej kanske inte riktigt men fuckt up snygga är dom iaf. Dom blir bara snyggare och snyggare i mina ögon också, skulle mer än gärna hitta dessa i ett paket på julafton. Dock hittar jag dom inte, nowhere to be found.... Förutom ebay finns dom verkligen ingenstans, inte ens på nikes egna hemsida!!! Får kolla med syrran om hon sett dom, i LA borde dom väl iaf finnas? Annars ger jag upp hoppet helt, hahaha. Någon underbar själ som har sett dom på någon hemsida?? 
// design gjord av ©isabellafelicia

Kommentarer
Vilma
2014-11-18 | 10:36:00 | http://www.petterssonvilma.blogg.se

Tyvärr har jag inte sett dom någonstans, men dom är ju så sjukt snygga.... ÄLSKAR!

Svar: Nej precis, finns ingenstans. Grymt snygga iaf :))
Fanny Kvist

Ellen Mårtensson :)
2014-11-18 | 17:40:09

dock kanske Dom inte e äkta om man kollar på priset men här finns dom
http://www.unionbay.se.com/w-nike-roshe-run-print-palm-trees-dam-vit-svart-billigt-rea-sneakers

Svar: Taack :)))
Fanny Kvist



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: