S U N D A Y

 
Sunday ain´t a fun day, inte denna iaf då vi städat hela huset här hemma. Usssh och fy för att städa, finns inget tråkigare. Igår gick jag upp vid 6 och kom hem vid 4 men var då helt död så sov en stund men var fortfarande död. Därför blev det tomt igår också. Det gick iaf ganska bra igår, vi slutade på en andra plats vilket inte heller är fel men vi ville ha första och gått därifrån obesegrade som förra cupen (spelade dock inte den men mitt lag förlorade inte ett ända set). Var roligt att spela iaf. Detta är anledningarna till att bloggen ekat lite tomt i helgen  men imorgon är jag tillbaka as usually. Hade väl tänkt hoppa i säng nu och läsa svenska boken en stund men kommer säkert på någon annat och lägger mig vid 11, typical Fanny hahah. Sov så sött! 
// design gjord av ©isabellafelicia

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: