Day Two


Hello people! How y'all doing?? Med mig är allt grymt tror jag (???). Två dagar av skolan har redan gått och ja so far, so good. Klassen är lite stel just nu vilket inte är konstigt men tror de blir bättre om några veckor. Annars är allt bra, är kär i vårar schema typ nej men det är grymt, idag t.ex började jag 10 och sluta 5 över 12 och så kommer det vara varannan onsdag denna terminen. Slutar aldrig senare än 4 och börjar endast 8 en dag i veckan, så det är nice. Träningen drog igång igår också, var så kul men även denna gång insåg man att man skulle tränat mer då jaa jag inte var i toppform direkt (extremt dålig form*) men det var ju kul iaf! Så ja livet rullar på as always, börjar få lite smått panik över att min andra halva/bästa vän flyttar snart men vi kommer ju träffas ändå, bara inte lika ofta...
 
Nu ska jag och mi madre ta ett kvällsdopp och sen blir det quesadillas (?) framför idol. Hugss
// design gjord av ©isabellafelicia

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: