Monday

 
Fick bli en sväng in till stan med Ida och Frida efter skolan. Efter lite ärenden tog vi en fika på viskan. En chailatte och en snickerskaka fick det bli för mig, dööör så gott! Sen gick Ida till gymmet och jag och Frida tog vägen om The Body Shop. Fick med mig ett puder som jag visar nån dag snart, sen hoppade vi på bussen hem och jag gjorde nyss ett försök till att plugga. Att jag nu istället sitter och bloggar gör väl att ni förstår hur det gick... Anyway, får väl göra ett nytt försök på plugget. No prov på fredag, genetik och genteknik. Ussh nej, palla!!
// design gjord av ©isabellafelicia

Kommentarer
ɑ n n i k ɑ
2015-03-02 | 19:10:40 | http://blogofphoto.webblogg.se

Gott!

Isabell Hedberg
2015-03-04 | 12:32:17 | http://isabellh.se/

Men döda mig vad gott det lät!!! *.*
Genetik som är sååå kul ;)
Kram!

Svar: Hahhaha ja det var det :DNjaaa, inget i NO är speciellt kul hahaha. Kram
Fanny Kvist



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: