Perfect Shades

Från ginatricot 
 
Ni vet när man letar efter något och vet exakt hur man vill ha de men bara för att man har en så tydligt bild av det finns det inte även om man letar typ överallt?? Ja det händer mig ganska ofta, det senaste har det handlat om ett par solglasögon. Men igår så hittade jag ett par som var i stort sätt exakt som jag tänkt mig, alltså that hallelulja moment! Var dock lite osäker först då jag inte var säker på att jag passade så bra i dom men tillslut köpte jag dom och kunde inte varit nöjdare. Vill ha på mig dom varje dag, varje timma, varje sekund!! Okej nej, men jag är såå nöjd! Ibland har man bara extrem tur!
// design gjord av ©isabellafelicia

Kommentarer
Maja
2015-03-04 | 16:57:15 | http://majajernetz.blogg.se

Gud vilka snygga!

Svar: JAAA visst är dom!! :D
Fanny Kvist



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: