Four Snaps

// Blommor som skulle läggas på pappas grav då han i torsdags skulle fyllt 46 <33 // En selfie från en stund man var lite bored // Peter Svartling föreläste på Mina möjligheters dag på Åhaga för alla oss ettor i Borås // Lina och jag i tisdags // 
 
Lite snaps från veckan som sprungit förbi lite för snabbt, men jag har hunnit med en del ändå. Har äntligen fått en dator igen (hallelulja) så nu ska jag försöka bli lite bättre på att uppdatera här och framför allt göra lite roligare inlägg. Annars är jag riktigt taggad för den kommande veckan inte för att jag kanske har jätte mycket planerat men... Jag kan iaf träna igen (hallelulja för det också) då jag varit så förkyld men nu skiter jag i det, det är knallecupen i helgen så Boråss idrottshallar kommer fyllas med massa volleyboll. Det är insparks-phäst på fredag för alla teknister också, oklart om jag ska gå på den än dock och sen kommer en annan rolig grej hända också men det berättar jag längre fram. Det känns bara som det kommer bli en riktigt bra vecka, hadeeee
// design gjord av ©isabellafelicia

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: